__atomek__, czytasz mi w myślach :wink: I szybciej piszesz :cry:
[O2] Prośba o analizę logów silnik BKD
Zwiń
X
-
[O2] Prośba o analizę logów silnik BKD
Witajcie
Dziś podczas wyprzedzania turbinka odmówiła posłuszeństwa :x odcięło ją powyżej 3tys obrotów. Po wyłączeniu/włączeniu silnika wszystko wróciło do normy, ale do czasu kiedy nie pociągnąłem jej ponownie powyżej 3tys obrotów.
Umówiłem się z kolegą Robson 16 na zlogowanie silnika i o dziwo podczas tych prób turbina działała prawidłowo - tzn nie odcinało jej powyżej 3 tys obr - czyżby jakieś przycięcie?
Po podłączeniu do kompa wywaliło błąd:
Kod:Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl Part No SW: 03G 906 021 LD HW: 03G 906 021 AN Component: R4 2,0L EDC G000SG 9902 Revision: --H08--- Serial number: SKZ7Z0H4843804 Coding: 0000072 Shop #: WSC 73430 790 00000 VCID: 6CD3C08333AF 1 Fault Found: 000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 217064 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 11:03:32 Freeze Frame: RPM: 2793 /min Speed: 120.0 km/h Load: 100.0 % Voltage: 14.52 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 2295.0 mbar Absolute Pres.: 2590.8 mbar Readiness: 0 0 0 0 0
statyczne:
Log (2 - 018,023)
Log (3 - 001,003,004)
Log (6 - 007,013,004)
statyczne BS:
Log (0 - 011,011,011,011)
Log (1 - 003,003,003)
dynamiczne:
Log (0 - 011,011)
Log (1 - 008,010,011)
Log (4 - 001,003,004)
Log (5 - 011)
Prośba o info czy coś widać w logach w temacie turbiny oraz ogólnie w temacie kondycji silnika.
Silnik ma nalatane 217tys, bez programu, turbina daje znać, że jest w tym aucie powyżej 2tys obr.
Jak coś trzeba dodać do logów, to prośba o info.
Dzięki za pomoc
-
-
zrób 011,003 w trybie BS.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Sorki odpisywalem z telefonu i nie zauważyłem.
Nie bardzo podoba mi sie praca Twojej geometrii. Mysle że czyszczenie turbiny by jej pomogło. A druga sprawa to "zespół" zaworków też do sprawdzenia.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
przemik, rOBERTO795, dzięki za uwagi. Trochę jeszcze pojeżdzę i zobaczę czy sytuacja będzie się powtarzać.
Jeżeli tak, to do sprawdzenia będzie gruszka, a w ostateczności zabawa z turbo.
Zamiast czyścić chyba dam do regeneracji - ma już swój przebieg, oraz gwiżdze powyżej 2tys obr.
A pompki i EGR wyglądają ok?
Komentarz
-
-
A pompki i EGR wyglądają ok?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz